Search Results for:
Utredningar
I Sverige ställs höga krav på att företag, dess företrädare och anställda följer gällande lagar och regler. Bland annat krävs att företag arbetar i förebyggande syfte när det gäller efterlevnad av olika regelverk. Dessa krav kan ställas av kunder, leverantörer, investerare, långivare eller myndigheter. Titov & Partners tillhandahåller rådgivning i samband med internutredningar, hantering av …
Skatt
Titov & Partners har många års erfarenhet av rådgivning inom skatterätt. Byrån erbjuder sina klienter en expertis av skatterättslig rådgivning som anpassas efter klientens behov, oavsett om det gäller privatpersoner eller företag, såväl nationella som internationella. Vår stora mångsidighet inom området innebär att vi kan tillhandahålla rådgivning vid alla tänkbara frågeställningar relaterade till skatterätt, oberoende …
Tvistelösning
Titov & Partners jurister har omfattande erfarenhet av kommersiell tvistelösning och konflikthantering inom ett stort antal branscher. Vi företräder regelbundet våra klienter, vilka består av såväl börsnoterade svenska och internationella företag som av mindre företag, i domstolstvister och skiljeförfaranden. Vanligt förekommande tvister är avtals- och skadeståndstvister, rådgivaransvarsfrågor, hyrestvister, entreprenadtvister och försäkringstvister. Vår rådgivning är utpräglat …
Kommersiella avtal
Kommersiella avtal genomsyrar de flesta av våra klienters verksamhet. För att våra klienter skall uppnå långsiktiga affärsrelationer med sina avtalsparter är det viktigt att de avtal som ingås är väl förhandlade och balanserade. Titov & Partners jurister har bred erfarenhet från en rad olika branscher, stor förhandlingsvana och är erkänt duktiga avtalsförhandlare. Genom ett nära …
Offentlig upphandling och övrig konkurrensrätt
Offentliga kontrakt har stor betydelse inom näringslivet, gäller ofta viktiga funktioner för samhället och avser betydande ekonomiska värden. Regelverket syftar huvudsakligen till att öppna upp för konkurrens på marknaden och att bästa anbud ska vinna. Titov & Partners specialister inom offentlig upphandling har lång, bred och gedigen erfarenhet inom hela upphandlingsområdet. Vi anlitas som rådgivare …
Hotell & Restaurang
Med unik erfarenhet och spetskompetens är Titov & Partners specialister ledande inom hotell- och restaurangjuridik. Vi biträder företagare över hela Sverige med rådgivning och vägledning inom hotell- och restaurangjuridik. Titov & Partners jurister har lång och bred erfarenhet av att arbeta med hotell- och restaurangjuridik. Genom en kombination av engagemang, erfarenhet, affärsmässigt fokus och strategisk …
IT & Immaterialrätt
Titov & Partners erbjuder klientanpassad rådgivning inom IT-rätt, Telekom och immaterialrätt baserad på vår gedigna erfarenhet av frågeställningar inom områdena. Vi vänder oss till såväl enskilda personer som företag och organisationer – oavsett bransch. Vi besitter gedigen kunskap och mångårig erfarenhet inom IT- och telekom och kan därför bistå våra klienter vid allt från hantering …
Fastighet & Entreprenad
Titov & Partners jurister har lång och bred erfarenhet för att hantera de frågeställningar som kan uppkomma inom fastighetsområdet. Vi erbjuder juridiskt biträde i alla typer av fastighetsrättsliga frågor. Vårt bistånd spänner från löpande rådgivning till bistånd i komplexa projekt och strategifrågor. Förutsättningarna och behoven för varje klient är unika. Vår rådgivning anpassas därefter. Titov …
Företagsöverlåtelser, Aktiemarknadsrätt & Bolagsrätt
Titov & Partners juristers breda transaktionserfarenhet, förmåga att hitta skräddarsydda lösningar i olika transaktioner och effektiva projektledning är högt värdesatt av våra klienter. Vi anlitas löpande vid förvärv och avyttringar av företag. Vi biträder även våra klienter i alla typer av bolagsrättsliga frågor som uppkommer i deras vardag. Titov & Partners anlitas löpande av koncerner, …
Företagsöverlåtelser, Aktiemarknadsrätt & Bolagsrätt Read More »
Arbetsrätt
Vi har mångårig erfarenhet av att tillhandahålla rådgivning inom svensk arbetsrätt. Byrån biträder bland annat svenska och internationella företag, privatpersoner och organisationer med rådgivning inom samtliga arbetsrättsliga aspekter. Genom bred erfarenhet, gedigen expertis och strategisk rådgivning skyddar Titov & Partners sina klienters intressen i olika arbetsrättsliga situationer. Byrån tillhandahåller sina klienter affärsmässig rådgivning i löpande …
Advokatfirman Titov & Partners KB
Advokatfirman Titov & Partners är en affärsjuridisk advokatbyrå som grundades av sju erfarna advokater som alla ville bygga upp något nytt och modernt. De gemensamma värderingarna respekt, lojalitet och ödmjukhet är centrala och något som genomgående präglar vår verksamhet. Titov & Partners erbjuder juridisk expertis med den stora byråns erfarenhet och trygga processer, i ett …
En sista pusselbit i Visma Smarta Byrån
Sedan byråpaketet från Visma Spcs revolutionerade marknaden 2021 med sin helhetslösning och unika prismodell presenterar vi ny sista pusselbiten. För att liksom lägga färdigt pusslet på riktigt. Säg hej till vår nya koncern-lösning.För att ta plats i byråpaketet Visma Smarta Byrån måste programmet Visma Koncern inte bara vara smart, utan väldigt smart. Och självklart i …
3 tips för att öka din kundkännedom
Penningtvätt och kundkännedom är mer aktuellt än någonsin i byråbranschen. Det är inte konstigt, för ingen vill bli en byrå som döms till sanktionsavgifter i miljonklassen. Här ger vi tips på hur du kan se till att efterleva lagen om penningtvätt. Det kan faktiskt bli lekande lätt (nästan). Tintti Dahlin från redovisningsbyrån Natural Numbers joinar …
Fullgör du ditt penningtvättsansvar? Så här ska du agera
Penningtvättslagen är ständigt aktuell för dig som jobbar med ekonomi. Mycket har hänt det senaste året och vi ser hur penningtvätt och organiserad brottslighet breder ut sig. Lagverket kan kännas snårigt – det är inte alltid lätt att veta vad som förväntas. I granskningar har byråer dömts till höga sanktionsavgifter. Vad beror detta på? Hör …
Fullgör du ditt penningtvättsansvar? Så här ska du agera Read More »
AML och KYC – verktyg för att bekämpa brott
Tillför redovisningsbyråers och revisores AML-arbete, KYC, interna styrdokument och dokumentation verkligen något till samhällets kamp mot den pågående våldsvågen och den grova organiserade brottsligheten i samhället? Ja, det gör det! Vi delar med oss av praktiska tips och erfarenheter kring hur byråer och revisorer kan ta AML-arbetet från administration till ett effektivt verktyg för att …
Capego SmartSign
Digital signering av dokument på ett säkert och effektivt sätt. Vår signaturlösning är integrerad i Capego Bokslut och låter dig skicka årsredovisningen för digital signering.
Capego KYC
Webbaserat verktyg som hjälper dig med onboarding av nya klienter och att leva upp till kraven på kundkännedom. Med vår digitala KYC-lösning är du alltid uppdaterad med nödvändig information och får ett gediget underlag att basera din riskbedömning på.
Capego Koncern
Automatiska överföringar och smarta beräkningsfunktioner. Capego Koncern gör koncernredovisningen snabbare och smidigare.
Capego Bokslut
Ett modernt, molnbaserat bokslutsprogram för dig som arbetar med bokslut och årsredovisning. Med sömlös integration till både Capego Skatt och vår digitala signaturlösning Capego SmartSign.
Nya regler för fåmansföretagare – vad innebär de?
Är du en fåmansföretagare, är släkt med en fåmansföretagare eller jobbar du med en fåmansföretagare? De så kallade 3:12-reglerna är på gång att förändras och många är berörda! Vi sammanfattar innebörden av de pågående förändringarna och vad som är viktigt att reflektera över inför ikraftträdandet – hur påverkas du?
Rekomo – ny Partner för hållbar co-working på Ekonomi & Företag
Easyfairs Nordic, en ledande aktör inom mässindustrin som producerar framstående B2B- och B2C-mässor, meddelar stolt sitt partnerskap med Rekomo, en pionjär inom återvunna och prisvärda kontorsmöbler sedan 1992.
ESG-modul
ESG-rapportering är krävande. Regelverket är nytt och väldigt omfattande. I dib hittar du uppdaterade ESRS-standarder, relevanta regelverk och ämnesartiklar som förtydligar och illustrerar användningen av ESG i praktiken. Dessutom får du tillgång till våra praktiska och dynamiska checklistor, som både effektiviserar ditt arbete och minimerar risken för misstag.
IFRS-modul
IFRS-rapportering är krävande. Reglerna är omfattande och ibland mycket komplicerade. Vi förser dig med uppdaterade IFRS-standarder och tolkningar, facklitteratur och professionella artiklar, som förklarar och illustrerar tillämpningen av IFRS i praktiken. Dessutom får du tillgång till interaktiva checklistor som effektiviserar din vardag.
Fortnox Insikter
I början av året släpptes Fortnox Insikter till alla byråpartners. Sedan dess har nya insikter tillkommit, och blivit mycket uppskattade. Teamet bakom Insikter jobbar nu mot att skapa bästa möjliga förutsättningar för konsulter att ta en mer rådgivande roll. – Just nu pågår en förflyttning mot mer rådgivning och coachning kring affären. Med Insikter vill …
Fortnox Lön
Att dela på arbetet med lönerna är bra för både dig som redovisningskonsult och dina kunder. Ni gör båda det ni är bäst och snabbast på och sparar en massa tid. Men den största fördelen är att ni båda får full koll på alla delar av löneprocessen. Precis så tryggt och säkert som det ska …
Fortnox Lagerbolag
Köp lagerbolag – org.nr inom två timmar Vi har nyregistrerade aktiebolag färdiga att köpa – så kallade lagerbolag. Du får organisationsnummer och bolagshandlingar inom 2 timmar, och du slipper vänta på Bolagsverkets registrering. Fortnox Lagerbolag är Sveriges största leverantör av lagerbolag. Du och din kund väljer själva namn, företrädare och verksamhetsbeskrivning. Vi hjälper dig sen …
Offerta
Varje år förmedlas omkring 80 000 uppdrag i 140 olika branscher på Offerta.se. Det gör Offerta till den största och mest populära digitala marknadsplatsen för att köpa och sälja tjänster i Sverige. Numera är Offerta en del av Fortnox – ett naturligt steg i vår strävan att hjälpa företag och redovisningsbyråer att jobba ännu smartare …
Fortnox Byråpartner
Med Fortnox Byråpartner får du tillgång till verktyget Digital byrå – hjärtat i vår samarbetsplattform, som effektiviserar, underlättar och gör att du kan fokusera på att bygga relationer och boosta kundernas affärer. Som Fortnox Byråpartner får du stenkoll på kunder, uppdrag och vad som behöver göras. Dessutom får du tillgång till fri support och massor av …
Fortnox Bokslut & Skatt
Få full koll med Fortnox Bokslut & Skatt. Det är byggt av konsulter, för konsulter – och gör jobbet med period- och årsavslut SÅ mycket smidigare. Samtidigt som det ger dig bättre kontroll över hela processen. Löpande avstämningar av räkenskapsår och status för varje konto på resultat- och balansräkning samt koppling mot Skatteverkets skattekonto Smidiga årsredovisningar …
Fortnox Avstämning & Rapportering
Avstämning & Rapportering är en fristående del av Fortnox Bokslut & Skatt och har utvecklats av byråkonsulter som förstår din vardag. Perfekt för dig som i dagsläget inte gör årsbokslut, men vill ha löpande och standardiserade periodavstämningar och kunna kvalitetssäkra dina kunders bokföring regelbundet. Fortnox avstämning & Rapportering – 139kr/månad Avstämning och rapportering är en …
Säljare till Crona DokuMera
Säljare med fokus på nya kunder till Crona DokuMera!
Gillar du hög aktivitetsnivå och att hela tiden sträva efter att nå uppsatta mål? Vill du hjälpa kunden hitta rätt lösning som underlättar deras vardag och genom det nå fler nöjda kunder? Vill du vara en del av ett framgångsrikt säljteam? Då kanske det är dig vi söker!
Lönespecialist till Crona Lön
Nu söker vi en duktig och servicemedveten löneadministratör som vill utvecklas i ett flexibelt och mycket omtyckt löneprogram – Crona lön – som riktar sig till alla branscher.
Ditt uppdrag är att löpande hjälpa företagets kunder med deras löpande lönehantering och tillhörande löneservicetjänster. Tjänsten är tillgänglig omgående eller efter överenskommelse med placering mitt i trevliga Alingsås. Rätt person har stora möjlighet till personlig utveckling.
Du får en spännande roll inom ett framgångsrikt företag med unikt erbjudande, stabil plattform och god ekonomi. Du får samarbeta med trevliga, hjälpsamma och kunniga kollegor som ger dig en gedigen introduktion i ditt arbete och i företagets kunderbjudande. Stor möjlighet till intern utveckling och ökat ansvar väntar rätt person i ett företag som växer.
Tjänsten är placerad i ett modernt kontor mitt i trevliga Alingsås som erbjuder goda kollektivförbindelser!
Crona Software förvärvar Nutid AB
Crona Software stärker sitt erbjudande av POS-system genom att förvärva Nutid AB! Nutid AB utvecklar POS-lösningen Vendolink. Förvärvet sker i samarbete med Crona Softwares ägare Confirma Software.
Crona Lön byter namn till Crona Software
Som ett led i sammanslagningen av Dokumera, Boxnet och Crona Lön kommer alla tre bolag också verka under namnet Crona Software. Crona Software erbjuder nu lösningar inom Lön & HR, Tid, POS/kassasystem samt affärsmallar och dokument.
Crona POS
Enkelt och flexibelt molnbaserat kassasystem med koppling till Fortnox och massor av andra integrationer. Butik Med Crona POS kassasystem håller du koll på ditt lager i realtid med smidiga funktioner för till exempel, inleverans och inventering. Jobba med beställningspunkter, inköpsförslag och leverantörsorder. Kassasystemet är så pass flexibelt att det går att skräddarsy perfekt för din …
Crona ERP
Crona ERP är en webbaserad ERP-lösning som erbjuder en komplett integrerad lösning för kund- och säljsystem, lagerstyrning, verkstadsstyrning, bokföring, resursstyrning, webbutik och mer. Systemet är utvecklat av samma team med samma verktyg under tre generationer, vilket ger en sömlös och skräddarsydd lösning för varje kund. Med över 30-års branscherfarenhet har vi utvecklat systemet så flexibelt …
Crona HR
Crona HR Kraftfulla verktyg för en modern och effektiv personalhantering. Crona HR är enkelt att använda och är fullt integrerat med Crona Lön och med Crona Tid & Resa. Crona HR erbjuder en heltäckande lösning med bland annat: • Väldigt smidig semesterplanering • Smart hantering av sjukdom och sjukskrivningar • LAS-hantering med bevakning • FTE …
Crona Dokumera
Avtalen och mallarna alla företagare behöver! Dokumera har Sveriges största samling mallar och avtal – allt på samma plats! ✔ Över 2300 företagsmallar ✔ Samtliga privatmallar ✔ Hundratals expertsvar ✔ Helt redigerbara – sätt er logga på ✔ Upp till 5 användare ✔ 12 månaders period – ingen uppsägningstid
Crona Visselbox
Med vårt visselblåsarverktyg uppfyller ni snabbt och enkelt de nya EU-direktiven om visselblåsning. Ett säkert visselblåsarverktyg för en öppen och etisk arbetsmiljö. * Uppfyll EU-direktiven om visselblåsning * Obegränsat antal användare och ärenden * 100% anonymitet * GDPR-säkert Egen visselblåsarsida När ni registrerar er får ni en personlig visselblåsarsida: visselbox.se/er_egen_sida, som ni delar med personal, …
Crona Lön
Löneprogrammet som anpassas efter din bransch. Molnbaserat på riktigt! Crona lön är helt molnbaserat och kräver inga installationer eller uppdateringar, du arbetar varifrån du vill. Med stöd för flera användare med olika behörigheter kan ni enkelt lägga upp arbetet för att passa ert företag. Löneprogrammet är väldigt flexibelt och kan anpassas perfekt efter just din …
Crona Tid & Resa
Crona Tid & Resa – Enkel & Smidig tidrapportering – full koll på verksamheten och enklare för alla anställda. Med Crona Tid & Resa får dina anställda ett modernt, webbaserat verktyg att registrera sina arbetstider, resor, utlägg, milersättningar, ledighetsansökan och mycket mer! De anställda kommer också åt alla sina lönebesked och kan se sina aktuella …
Crona Byrå
Crona Byrå Outsourcing av ekonomi- och lönetjänster. Låt oss ta hand om det tunga arbetet så att du kan fokusera på att driva ditt företag framåt! Effektivitet: Vårt team av erfarna ekonomiexperter och lönespecialister garanterar snabb och noggrann hantering av dina finansiella behov. Kostnadsbesparingar: Genom att outsourca kan du minska dina overheadkostnader och maximera din …
Capego Skatt
Capego Skatt är ett molnbaserat skatteprogram som förenklar ditt arbete med deklaration, skatteplanering och skatteanalys. Sömlös integration mellan Capego Bokslut och Capego Skatt.
Skattedagar 2024-2025
Som alltid kommer alla årets skattenyheter att presenteras, analyseras och kommenteras av våra uppskattade föreläsare under en inspirerande och lärorik dag. Unna dig en dag fylld av kvalitetssäkrade analyser, kommentarer och tankeväckande diskussioner kring ämnet. Under 2024/2025 kommer vi att erbjuda fysiska skattedagar i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uddevalla och Skövde. Utöver Skattedagar på plats så …
Utbildningar & Event
Lär dig nytt, lär dig mer och låt dig inspireras! I vårt breda kursutbud finns kurser som lär dig arbeta maximalt effektivt med våra programvaror och håller dig uppdaterad inom ditt fackområde på seminarier, skattedagar, mässor och event. Duktiga utbildare visar finesser och genvägar, ger tips och levererar analyser. Vi erbjuder både livewebb- och klassrumsutbildningar …
Capego
Nu kan du arbeta med både bokslut, skatt, digital signering och kundadministration i Capego! Förenkla och effektivisera arbetet med bokslut, årsredovisningar, färdigställande, deklarationer, analyser och beräkningar.
Skatteinformation
Skatteinformation är ett oumbärligt verktyg för skatteproffs, en nyhetstjänst med allt du behöver veta. Senaste skattenyheter, tung analys och initierade svar från våra experter.
Capego Finsit
Capego Finsit är en molnbaserad lösning för visuella rapporter med nyckeltal som stödjer dina arbetsprocesser och ger värdefull affärsinsikt till dig och dina kunder.
EasyGo
EASYGO Vad är EasyGo? EasyGo är ett tjänstepaket som erbjuds till alla våra utställare. Alla EasyGo-paket inkluderar marknadsförings- och leadgenereringsverktyg för att nå och engagera din community före, under och efter mässan. Detta inkluderar inbjudningsservice, våra unika verktyg för att fånga potentiella kunder (Smart Badge-läsare och Visit Connect) och enkel uppföljning efter evenemanget. Det finns …
Visma Spcs Klimatrapport
Hur kan små och medelstora bolag stärka sin konkurrenskraft när kraven på hållbarhet ökar? Vid årsskiftet kommer större bolag behöva börja hållbarhetsrapportera enligt CSRD. En del i detta är att de kommer behöva kartlägga deras leverantörsled och förstå deras klimatpåverkan. Detta kommer medföra att era kunder som har affärsförbindelser med de som träffas av hållbarhetskraven …
Visma Smarta Byrån
Visma Spcs finns här för dig som redovisningskonsult, och vi har fyllt ett paket med coola program och finesser. För dig som vill jobba smart på din redovisningsbyrå. Oavsett om du har haft redovisningsbyrå i tio år, eller är en-helt-sprillans-ny-redovisningsbyrå är Visma Smarta Byrån rätt för dig. Du plockar helt enkelt ihop de program du …
Visma Spcs Byråpartner
Med vårt kostnadsfria byråpartnerprogram tar du upplevelsen att vara en Visma Spcs kund till en helt ny nivå. Redan när du blir Byråpartner kan du få tillbaka en del av intäkterna på nya och betalande samarbeten. Vi snackar om 30%! Sedan är vårt bästa tips att du certifierar dig i Visma eEkonomi. För då kommer …
Strömblad Ekonomi
Strömblad Ekonomi fixar digital årsredovisning åt artister och musiker – Årsredovisning Online garanterar att det alltid blir rätt.
Natural Numbers – med hållbarheten i fokus
Natural Numbers är en modern redovisningsbyrå med passion för det digitala. De har valt Årsredovisning Online för sina K2-kunder.
Så arbetar du effektivt i Årsredovisning Online som redovisningsbyrå
I denna artikel går vi igenom några enkla tips som underlättar vardagen för dig som arbetar på redovisningsbyrå och gör många årsredovisningar och deklarationer i vårt program.
Så fungerar Årsredovisning Online för redovisningsbyråer
Arbetar du på en redovisningsbyrå och söker en enkel lösning för att skapa årsredovisningar? Årsredovisning Online är en snabb och smidig tjänst där du har en färdig årsredovisning på under 15 minuter.
Årsredovisning Online
Årsredovisning och deklaration för aktiebolag Gör det komplicerade enkelt Gör din årsredovisning, oavsett var din bokföring finns. Betala bara om du lämnar in.
Penneo Sign
Med Penneo kan du signera PDF-filer digitalt. Det är bättre för miljön, snabbare, enklare och säkrare. Minska det manuella arbetet, se till att lagkrav följs och erbjud en bättre upplevelse. – Få dokument signerade snabbare utan att e-posta personer fram och tillbaka eller försöka boka dem för ett fysiskt möte. – Samla digitala signaturer från …
Penneo KYC
KYC & AML Compliance Minska tiden för att välkomna nya kunder och se till att regelverket efterlevs. Kontakta en kund, utför automatiska kontroller och begär ytterligare information på några minuter. Det är enkelt, säkert och bekvämt för alla inblandade.
Större möjligheter i Bolagsverkets brottsförebyggande arbete
Vi får nu en tydligare roll att kontrollera att uppgifterna i våra register är korrekta och motverka att felaktiga uppgifter registreras. Det är ett uttryckligt uppdrag att minska riskerna för att våra rutiner utnyttjas för ekonomisk brottslighet.
Rekordhög andel digitalt inlämnade årsredovisningar till Bolagsverket
Nu har andelen digitalt inlämnade årsredovisningar nått nya rekordnivåer. Över 45 procent har just nu lämnat in digitalt och 2022 års antal digitala årsredovisningar har redan passerats när juli var över.
APIer för företagsinformation
Har du ett system eller en lösning som du vill integrera med Bolagsverkets data eller register? Eller funderar du på att utveckla en ny integration? Bolagsverket är tillgängligt för dig för att du på ett enkelt sätt via API:er ska kunna hämta och lämna information om företag och företagande i dina egna applikationer.
10 anledningar att skicka in årsredovisningen digitalt
Att skicka in årsredovisningen digitalt är smidigt, snabbt och säkert! Läs mer om varför du ska ta steget och släppa ovanan att göra det på papper.
Business Developer Norway
What does a Business Developer do?
You understand the requirements and needs of our prospects and introduce them to the BrightAnalytics narrative;
You map out business opportunities through targeted segmentation;
You expand the number of incoming leads for our Account Executives by setting up targeted sales actions (outbound sales activities, social selling, trade shows, seminars);
You are always looking for new and creative ways of increasing our name awareness;
This position is the ideal springboard to a successful B2B sales career!
Danish Business Developer
What does a Business Developer do?
You understand the requirements and needs of our prospects and introduce them to the BrightAnalytics narrative;
You map out business opportunities through targeted segmentation;
You expand the number of incoming leads for our Account Executives by setting up targeted sales actions (outbound sales activities, social selling, trade shows, seminars);
You are always looking for new and creative ways of increasing our name awareness;
This position is the ideal springboard to a successful B2B sales career!
Danish Account Executive
How’s life as an Account Executive?
As an Account Executive, you’ll draw tons of energy from expanding our customer portfolio. Together with the sales and marketing team, you help grow our company and brand.
You follow up on leads coming from our business developers and our external partners. (e.g. financial consultancies and banks);
Besides that, you also have the ability to fill your own sales pipe;
Through virtual meetings, you let prospects get acquainted with our software;
Your follow-up actions guide potential customers through our customer cycle;
By closing deals, you generate revenue
Via various events, seminars and your daily contacts with the market, you build a network of C-levels;
You take the initiative and the lead in ad hoc projects supporting the business.
Norwegian Account Executive
How’s life as an Account Executive?
As an Account Executive, you’ll draw tons of energy from expanding our customer portfolio. Together with the sales and marketing team, you help grow our company and brand.
You follow up on leads coming from our business developers and our external partners. (e.g. financial consultancies and banks);
Besides that, you also have the ability to fill your own sales pipe;
Through virtual meetings, you let prospects get acquainted with our software;
Your follow-up actions guide potential customers through our customer cycle;
By closing deals, you generate revenue
Via various events, seminars and your daily contacts with the market, you build a network of C-levels;
You take the initiative and the lead in ad hoc projects supporting the business.
Swedish Business Developer
What does a Business Developer do?
You understand the requirements and needs of our prospects and introduce them to the BrightAnalytics narrative;
You map out business opportunities through targeted segmentation;
You expand the number of incoming leads for our Account Executives by setting up targeted sales actions (outbound sales activities, social selling, trade shows, seminars);
You are always looking for new and creative ways of increasing our name awareness;
This position is the ideal springboard to a successful B2B sales career!
Swedish Account Executive
As an Account Executive, you’ll draw tons of energy from expanding our customer portfolio. Together with the sales and marketing team, you help grow our company and brand.
Country Launcher Finland
Are you a highly motivated professional and would you like to play a key role in launching a successful SaaS business in a new country? Do you have experience and/or interest in executing and developing new market entry strategies to help realize our international growth ambitions? If so, we have the perfect opportunity for you!
We are looking for a dynamic and entrepreneurial Country Launcher to join our team and lead the launch of our Finnish Branch. As a Country Launcher, you will be responsible for developing this new market: from market development, creating the first customer base, to building/scaling/leading a winning team that drives business growth.
This role requires a mix of strategic vision and hands-on, fast and relentless execution. The Country Launcher will play a pivotal role in the success of BrightAnalytics’ international expansion plan and will drive all the steps of country launch with a strong level of autonomy.
Företagskort integrerat med bokföringen
Ett Visa Platinum Business-kort integrerat med Fortnox, Visma, PE Accounting samt kompatibelt med samtliga bokföringssystem på marknaden.
Integration mot HR-systemet Humaans
Importera anställda från HR-systemet Humaans och synkronisera data automatiskt.
Ny kund – JOE & THE JUICE!
Den danska juice-kedjan ville ha ett nytt, innovativt lönesystem för den svenska marknaden, och valde Payap som leverantör.
Lönesystem för moderna företag
Payap gör komplex lönehantering enkel. Med automatiserade processer och beräkningar slipper ni en stor del manuellt arbete. Gränssnittet är användarvänligt och kan lätt integreras med andra system. I Payap ser varje anställd, direkt vid registrering, hur eventuell frånvaro eller ledighet kommer att påverka kommande lön. Mer insikt = färre frågor. Med våra intuitiva gränssnitt gör …
Payap för lönebyråer
Payap Partner är framtaget med byråer i fokus. Du växlar snabbt mellan olika företag, kommunicerar enkelt med dina kunder och får en total överblick över aktuellt arbetsflöde. Med automatiserade beräkningar kan ni jobba mer effektivt. Inga manuella uträkningar, inga fel. Löner, saldon och korrigeringar beräknas automatiskt. Vi utvecklar alla funktioner i tät dialog med våra …
Integrera Payap med era befintliga system
Integrera Payap med ert tid- och HR-system, ekonomisystem eller andra befintliga system för en automatisk överföring av anställdas information, lön- och löneuppgifter till och från Payap. Inga dubbelinmatningar, inga fel. Payap kan integreras med de flesta moderna system på marknaden. Hör av dig till oss om du har ett system som du vill koppla ihop …
Direktutbetalningar av lön och utlägg
Låt anställda få lön och ersättning av utlägg omedelbart. Schemalägg eller skicka direkt. Säkert, smidigt och enkelt. Utbetalningar signeras med BankID, för säker legitimering och hantering. Direktutbetalningarna möjliggörs genom en integration mot Zimpler som har full täckning mot den svenska bankmarknaden. Det finns ingen begränsning på antal utbetalningar ett företag kan göra.
Digital och interaktiv lönespecifikation
Få full kontroll över dina inkomster! Alla händelser uppdateras i realtid så att du kan planera din ekonomi på ett bättre sätt. Har du varit sjuk eller haft semester ser du direkt vid inrapportering hur detta påverkar kommande löneutbetalning. Med bättre insikt minskar antalet frågor till administratörer och det blir lättare för användaren att ta …
Bokio Byråpartner
Som Bokio Byråpartner kan din byrå ta del ev exklusiva förmåner och provisioner i Bokio. Ju fler kunder du har – desto större fördelar får du. ⭐️ Provision för nya kunder i Bokio Som Byråpartner får du provision för nya kunder du tar till Bokio. För de som har bindningstid kvar betalar vi dessutom mellanskillnaden. …
Starta aktiebolag med Bokio
Bli egenföretagare, starta aktiebolag och driv din verksamhet på ett ställe – i Bokio. När du startar aktiebolag med Bokio får du vägledning och hjälp med alla krångliga dokument. Vi håller dig i handen och guidar dig från första spadtaget tills att du har kommit igång med ditt aktiebolag. När ditt aktiebolag har börjat ta …
Bokios prisplaner
I Bokios prisplaner ingår allt från företagskonto till prioriterad support, nya funktioner och integrationer. De olika planerna är utformade för att tillgodose ökande behov av effektivitet, flexibilitet och trygghet, så att när ditt bolag växer, så finns det fortfarande en plan för dig. I Bokio får alla nya kunder testa Premium gratis i 1 månad. …
Bokio Premium Plus
För första gången någonsin kan du få cashback direkt i ett bokföringsprogram! Med prisplanen Premium Plus och Bokio Företagskonto får du tillbaka pengar på varje kortköp du gör och på ditt insatta kapital. Med 2% återbäring på insatt kapital och 1% cashback på kortköp gynnas du av att flytta över ditt kapital till Bokio och …
Bokio Byrå
Gör som Win-Win, Deskjockeys och 2 000 andra byråer Ta dig an fler kunder med mindre handpåläggning och bidra med din expertis där kunden känner sig delaktig. Samla dina kunder i Bokio och gör ditt jobb enklare Slipp hoppa mellan olika bokföringsprogram för olika kunder, samla alla på samma ställe och bli ännu effektivare! Samarbeta …
Bokio Företagskonto
Bokio Företagskonto är utformat för att göra det så enkelt som möjligt för dig att driva företag på ett ställe och slippa hoppa mellan olika system. Få ett företagskort och bankgironummer som är direkt kopplat till Bokio, så att du bara behöver godkänna bokföringen med ett klick! ✅ Missa aldrig några transaktioner När du betalar …
Vi söker nya partners!
TaxDomes partnerprogram är ett utmärkt tillfälle att tjäna lite extra pengar.
Översikt över din redovisningsbyrås processer i ett system
TaxDome ger dig en 360-gradersvy av din redovisningsbyrås interna och externa verksamhet. Läs mer i vår blogg om hur vi har utvecklat en enkel och intuitiv dashboard där du kan se dina viktigaste uppgifter.
Vikten av att dokumentera processer och kvalitetssäkring med SOP
Läs vårt nya blogginlägg om vikten av kvalitetssäkring inom revisionsbyråer!
Boka en demo
Boka tid med en av våra specialister för att se hur TaxDome kan automatisera ditt arbete!
Starta en gratis provperiod!
Registrera dig för en gratis 14-dagars provperiod för att testa hur allt fungerar i praktiken.