Accountec byråportal
Accountec byråportal

Accountec & friends

Om oss

Accountec är en tjänst för redovisnings-, revisions- och lönebyråer som erbjuder CRM, byråstöd och kundportal i ett. Samla byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum.

Vi vill att samarbetet mellan byrån och deras kunder ska vara enklare, smartare och mer effektiva. Vi vill också att byrån ska kunna arbeta med system som de anser är bäst för deras verksamhet. Med Accountec byråportal är detta möjligt. Det är här man bygger byråns digitala ekosystem, med sömlösa integrationer och automatiserade processer.

Med Accountec får man:

◦ CRM, byråstöd och kundportal
◦ GDPR-vänlig kommunikation i världsklass
◦ Uppgiftshantering
◦ Resursplanering
◦ Dokumentdelning
◦ Digital signering
◦ Digital kundkännedom
◦ Möjligheten att starta upp nya system
◦ Automatiserad K10-process

Nyheter

Jobbannonser

Skicka oss ett meddelande

Scroll to Top