Accountec byråportal – Byråns mötesplats för kunder, konsulter och system – den digitala byrålösningen som förenklar samarbetet med kund!
Accountec erbjuder en webbaserad plattform – er egna byråportal – där byråns medarbetare enkelt kommer åt, och administrerar, alla system ni arbetar i mot kund. På samma sätt loggar kunden in och kommer åt alla sina system. Vi på Accountec bidrar med våra egna moduler: ärendehantering, dokumentdelning, digital signering, KYC process, resursplanering, påminnelser och checklistor.
Ni väljer själv era favoritsystem som passar er byrå och kan på så sätt skapa ert unika “ekosystem” och på så sätt erbjuda unika “paketlösningar” utifrån kundens behov.
Exempel på integrerade system och moduler att välja bland idag och som ni även kan möta på mässan och i vår monter:
Fakturering & Bokföring (VISMA, FORTNOX, BL)
Elektronisk Fakturahantering (REDA & DOCUP)
Tid- och Projekthantering ( MILLNET & BYGGLET)
Analys & Rapporter (BOARDEASER & MYNUMBERS)
Utlägg & Reseräkningar (FINDITY, MYNT)